Reklamačný protokol
Predávajúci: VERAKO s.r.o., M. R. Štefánika 3280, 075 01 Trebišov
Kupujúci:
Meno a priezvisko: ………………………………………………………..
Ulica a číslo: ………………………………………………………………….
PSČ, mesto: …………………………………………………………………..
Telefón / email: ……………………………………………………………………………………………………….
Týmto u vás reklamujem nasledujúci tovar:………………………………………………………………….
Zakúpený cez eshop: www.verako.sk Dňa: …………………………………
Popis chyby, predmet reklamácie:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Navrhujem, aby bola moja reklamácia vybavená nasledovne:
1/ Výmenou tovaru *
2/ Opravou tovaru *
3/ Vrátením peňazí *
4/ Zľavou z kúpnej ceny *
5/ Inak * * Nehodiace sa preškrtnite
Bankový účet kupujúceho IBAN/SWIFT: …………………………………………………………………………………………….
_______________________________________________________________________________________
Vyjadrenie predávajúceho (vypĺňa predávajúci):
Reklamácia bola vybavená nasledovne:
1/ Výmenou tovaru * 2/ Opravou tovaru * 3/ Vrátením peňazí * 4/ Zľavou z kúpnej ceny * 5/ Inak * * Nehodiace sa preškrtnite
Reklamácia bola doručená dňa:…………………………. Reklamácia bola vybavená dňa: ……………………………
_______________________________________________________________________________________
Vzhľadom na uvedené si touto cestou uplatňujem reklamáciu vyššie uvedeného výrobku, ktorý Vám súčasne zasielam. Žiadam Vás v zmysle § 622 a nasl. Občianskeho zákonníka o výmenu poškodeného výrobku za nový.
S pozdravom,
Meno a priezvisko kupujúceho, podpis: ……………………………………………………..
Prílohy: kópia dokladu o kúpe